úterý 23. ledna 2018

Příběh z Havlíčkova Brodu

Dobrý den, píšu vám ohledně mého porodu v Havlíčkově Brodě. Neproběhl ambulantně, ale ráda bych sdělila ostatním rodičům svou výbornou zkušenost s touto porodnicí.

Po předchozím porodu v Pelhřimově, na který jsem se nepřipravovala a slepě věřila zdravotníkům, kteří mi skákali po břiše, byli nepříjemní, dítě odstřihli a odnesli, jsem se při druhém těhotenství rozhodla, že takhle už ne. 
Spousta mých kamarádek chválila Brod.
 
Jela jsem rodit s kontrakcemi po dvou minutách. Respektovali, že nechci natáčení CTG vleže. Před samotným porodem mi nabídli využití sprchy, a když přišla vypuzovací fáze, respektovali moje přání rodit na pokoji v poloze, jakou sama zvolím. Během kontrakcí a tlačení se mi přišla představit pediatřička, což jsem absolutně nechápala. V Pelhřimově prostě přišli bez pozdravu, tam jsem byla jen maso na stole. V Havlíčkově Brodě s vámi jednají jako se sobě rovnými. Syn se narodil v přátelském a respektujícím kolektivu lidí, kterých se do pokoje díkybohu moc nevešlo. Měla jsem napsáno v porodním přání, že chci u porodu co nejméně personálu, ale přání jsme nestihli probrat. Přesto všechno (až na ten personál, ale to je zanedbatelné) automaticky proběhlo tak, jak jsem si přála. Syna mi dali hned na břicho a nechali pupečník dotepat. Respektovali, že nechci napíchnout oxytocin. Bohužel nebyl manžel pro ambulantní porod, ale je skvělé, že jsou na něj připraveni... třeba do třetice.

Žádné komentáře:

Okomentovat